Von Audio System gibt es eine Vielzahl an Nachrüstlautsprechern für Audi. Wir schaffen den Überblick und testen das RFIT Set für den A6 C8.
>> Mehr erfahren>> Alle anzeigenEs gibt Lautsprecher und dann gibt es noch die LS3/5A. Sie spaltet sowohl ihre Hörer, als auch die, die sie gar nicht kennen. Warum das so ist? Nun, dafür muss man sich vor allem anschauen und natürlich hören, was sie kann und nicht, was sie nicht kann.
>> Mehr erfahren>> Alle anzeigenKategorie: Subwoofer (Home)
Ausstattungsliste: JL Audio Fathom® f110v2
General Specifications | |
Enclosure Type | Sealed |
Enclosure Finish | Black Gloss |
Frequency Response (anechoic) | 27 - 111 Hz (±1.5dB) |
-3 dB at 25 Hz / 120 Hz | |
-10 dB at 19 Hz / 155 Hz | |
Effective Piston Area (Sd) | 60 sq in / 0.0387 sq m |
Effective Displacement | 160 cu in / 2.6 L |
Amplifier Power | 1.1 kW RMS short-term |
Power Mode(s) | Off, On or Automatic (Signal-Sensing) |
Light Modes | Off, On or Dim |
Signal Processing | |
Unbalanced Inputs | Stereo or Mono (two RCA jacks) |
Balanced Inputs | Stereo or Mono (two female XLR jacks) |
Speaker/High-Level Inputs | N/A |
Input Grounding | Isolated or Grounded |
Input Modes | Master or Slave |
Level Control | Reference (fixed gain) or Variable, from full mute to +15dB over reference gain |
Filter Mode(s) | Low-Pass |
Filter Slope(s) | 12/24 dB/octave |
Filter Frequency Range | 30 Hz - 130 Hz |
Filter Defeat Function | Yes |
Polarity | 0 or 180 degrees |
Phase | Variable, 0 - 280 degrees |
Extreme Low Frequency (E.L.F.) Trim | Variable, -12 dB to +3 dB at 28 Hz |
Line Outputs | N/A |
Output to Slave | Balanced (one male XLR jack) |
Calibration Mode | Digital Automatic Room Optimization (D.A.R.O.), incudes laboratory-grade microphone |
Physical Specifications | |
Width (W) | 12.92 in / 328 mm |
Height (H) | 15.64 in / 397 mm |
Depth (D) | 17.27 in / 439 mm |
Net Weight | 69 lb / 31 kg |
323-2529
Masori |